poniedziałek, 30 czerwca 2014

Propozycja filmowa :)


Tym razem coś dla zwariowanych kinomaniaków!


Jeżeli lubicie absurdalny, czarny humor to komedia "Milion sposobów, jak zginąć na Zachodzie" jest dla Was :D. Dawnoooo się tak nie uśmiałam, oboje z mężem wręcz pokładaliśmy się ze śmiechu...
...ale ostrzegam, nie każdemu taki humor może odpowiadać ;)


Treść filmu w skrócie?

Mit Dzikiego Zachodu zostaje obalony i obnażony - w genialny sposób.

Polecam wszystkim, którzy lubią od czasu do czasu obejrzeć film z przymrużeniem oka ;-)


5 komentarzy:

  1. Chętnie obejrzę :))
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam. Jak dla mnie genialna komedia ;). I chyba coś ze mną nie tak, bo ani razu nie pomyślałam, że to czarny humor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, chodziło mi o to, że nie każdego może śmieszyć scena z bryłą lodu, która przygniata "na śmierć" jakiegoś człowieka... ;)

      Usuń
  3. Dobra komedia nie jest zła. Czasami dobrze jest odpocząć przy takim bzdurnym filmie. Dobry humor gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)