piątek, 7 listopada 2014

Stosikowo #12

Jeszcze nie uporałam się z poprzednim stosem, a znów przybyły do mnie kolejne zdobycze:


Od góry:

- W towarzystwie aniołów, Robert Strand 
Kto nie pyta - ten błądzi, Krzysztof Langer 
Jak działa szczęście, Srikumar Rao 
- Polki przeklęte, Jarosław Molenda 
Ostatni człowiek, P.T. Deutermann
- Emancypantki, Bolesław Prus (klasyka w pięknym wydaniu! Aż dziw, że nie przeczytałam tej książki na studiach...) 
365 stron życia (Terminarz na rok 2015) - jest cudowny, aż nie mogę się doczekać pierwszego stycznia, kiedy będę mogła zacząć go zapełniać
- Spisek Tudorów, C. W. Gortner (Czytaliście? Nie wiem, czego się spodziewać)
Klub Prezydentów. Kulisy najbardziej ekskluzywnego klubu świata, Michael Duffy, Nancy Gibbs 


Wiem, wiem, moje zainteresowania idą w różnym kierunku ;-) taki misz-masz książkowy. Ale dzięki temu nie nudzę się - w zależności od humoru i samopoczucia mogę sięgać po taki typ literatury, na który danego dnia mam ochotę.

W związku z powiększającymi się zbiorami (od dziecka o tym marzyłam) zaczynam coraz częściej suszyć mężowi głowę o nowe półki. Myślę, że niebawem dopnę swego.

13 komentarzy:

  1. Widzę, że naprawdę ciekawe lektury się zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosną tego roku przeprowadziłam remont swojego pokoju. Kupiłam mnóstwo półek na wszystkie moje książki oraz te, które dopiero do mnie przybędą. Od kilku tygodni nowe egzemplarze muszę układać na komodzie, na której też już brakuje miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super książki :) Szkoda, że jeszcze żadnej z nich nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te "Emancypantki" to gruba księga! :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury w te jesienne, długie wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym tygodniu również do mnie dotarł kalendarz 365 stron życia i nie spodziewałam się, że będzie on tak interesujący. Posiada prawie wszystko co potrzebuję w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytaj koniecznie "Emancypantki". Wspaniałe, epickie dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Listopad zapowiada się bardzo interesująco... Z przyjemnością poczytam Twoje recenzje - może skusisz mnie jakąś i sięgnę po którąś z tych powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale stosisko... Kilka z nich chętnie bym Ci podebrała: Spisek Tudorów, Emancypantki, Klub prezydentów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd ja to znam...jeden stosik goni drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za "Spisek Tudorów" bym się dała pokroić. Uwielbiam tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnorodne nabytki również lubię, więc Cię rozumiem. Też myślę, o dodatkowej pólce, póki co zagospodarowałam pudła, chociaż dziś gdzieś przeczytałam, że najlepsze na książki są szklane witryny, gdzie książki są mniej narażone na kurze, wilgoć etc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik większość z niego z chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)