piątek, 4 kwietnia 2014

Stosikowo #8

 Dawno nie prezentowałam żadnego stosiku. Ostatniej sorty książek recenzenckich jakoś nie uwieczniłam na zdjęciach, ale najnowszą za to wczoraj obfotografowałam wczoraj i poniżej prezentuję - jak zwykle jest to totalny misz-masz:  

 

Na pierwszym i drugim zdjęciu zdjęciu (od góry): 

- Szacunek ulicy - 50 cent, Laura Moser
- Szczęście za progiem - Manula Kalicka
- Tajny raport Milingtona - Martin Zelenay
- Ja, kobieta. Jak pokochać i zrozumieć swoje ciało - Cameron Diaz, Sandra Bark
- Big Beat - Marcin Jacobson, Marek Karewicz




















Na trzecim zdjęciu (od góry):

- Równowaga Twoich Hormonów, Równowaga Twojego Życia - Claudia Welch
- Rozmowy z hinduskim Mistrzem - Agnieszka Kawula
- Magia mózgu - Philip H.Faber
- Strzeżone sekrety Alchemii - Mark Stavish
 



Poniżej (stosik dziecięcy):
- Piotruś Pan i Wendy - J.M.Barrie
- Czworo dzieci i "coś" -Jacqueline Wilson
- Jaśki. Repeta - Jean-Philippe Arrou-Vignod


Stosik religijny:
- Pod skrzydłami aniołów przez cały rok - Alberto Vela
- Biblia na każdy dzień - praca zbiorowa




Trochę się tego nazbierało :) Powoli zaczynam się zastanawiać, gdzie zaczynać układać mój księgozbiór. Trzeba będzie namówić Szanownego Małżonka na zainstalowanie jakichś dodatkowych półek :*:)

Wczoraj zaczęłam się już zaczytywać historią "Jaśków" i jestem ogromnie usatysfakcjonowana - warto się przenieść w krainę dzieciństwa :D

Widzicie coś dla siebie? Jesteście ciekawi którejś książki? :)

PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale tak bardzo chciałam uwiecznić te stosiki w pełnym słońcu - a nie jestem profesjonalna w cykaniu fotek, więc wyszło jak wyszło :P

17 komentarzy:

  1. Ile książeeek!
    I dlaczego najbardziej zazdroszczę Ci pięknego wydania książki "Piotruś Pan i Wendy"?
    Z bajek i baśni nigdy się nie wyrasta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację :) w każdym z nas zostaje trochę z dziecka:D

      Usuń
  2. Może nie napisze nic nadzwyczajnego, ale osobiście czekam na recenzje, bo Twój stos wydał mi się bardzo interesujący, chociaż nie znam bliżej niczego oprócz Biblii;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupowałam ostatnio Biblię dla dzieci. Idąc na chrzciny pomyślałam, że pieniądze to żadna pamiątka, więc dołożyłam taką ilustrowaną biblię. W najbliższych latach się nie przyda, ale wydaje mi się, że czytanie przypowieści, oglądanie książki będzie taką łagodniejszą formą przyswajania wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jak najbardziej na "tak":) ja swoją "dziecięcą" Biblię pamiętam do dziś.

      Usuń
  4. Stosik dziecięcy i Biblia -to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tych Jaśków :)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie wcale nie są złe, naturalne słońce jest śliczne. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie podkradłabym "Szacunek ulicy", a bratu marzą się "Jaśki". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik. Najbardziej zainteresowałam się "Szacunek ulicy"

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosik dziecięcy piękny :) Skromny ale jakże wartościowy! Chętnie przeczytałabym też "Szczęście za progiem"

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stos! :3 Nic tylko czytać :P:)

    http://natalax3recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie misz-masz :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przeczytałabym książkę Cameron Diaz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka różnorodność! Zazdroszczę, życzę miłej lektury i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnej lektury, nie znam nic z tych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)