wtorek, 4 lutego 2014

Króciutko...

Tytułem wstępu pragnę gorąco podziękować za miłe słowa i komentarze, które znalazłam pod poprzednim postem. Postanowiłam, że w tym roku zacznę zamieszczać takie krótkie podsumowania, żeby się (tj. siebie samą) bardziej motywować do pracy.


Druga kwestia jest taka, że ogromnie żałuję, ale nie jestem w stanie codziennie zamieszczać tu recenzji - aż tak szybko nie czytam :P, do tego praca, a ostatnio jeszcze jestem nieco "nieswoja", bo przechodzę kurację trzema antybiotykami (muszę wykurzyć pewną bakterię ze swojego organizmu). Tym bardziej doceniam (mimo tej nieregularności w dostawie nowych recenzji), że chce się Wam zaglądać na mojego bloga :-) :* 





wykurzyć, wykurzyć... a sioooo!

obrazki znalezione w sieci, rzecz jasna :)


Swoją drogą ciekawa jestem, kto z Was dostrzeże, że wrzuciłam "coś" nowego na bloga - szukajcie, a znajdziecie :P

9 komentarzy:

  1. Biedny, kochany a_psik, zdrówka, kochana, zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam... znad kubeczka z jogurtem (trzeba chronić żołądek po takiej dawce leków).

      Usuń
  2. No cóż, dokładnie, zdrówka! :D
    Myślę, myślę, rozglądam się...
    Ee, nie wiem o co nowego chodzi, bu.
    Tak więc zdrowiej, w każdym razie.
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na chorobę polecam Ci rosół i cieplutką herbatę. Uprzyjemnią Ci kurację antybiotykową. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka!! :) A tej nowości nie widzę :D może to ten nowy blog? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudło:P trzeba patrzeć... głębiej ;)
      Do tej pory się nieco kamuflowałam, ale postanowiłam... odsłonić twarz...
      Teraz już na pewno wiecie, gdzie szukać ;-)

      Usuń
    2. Trafiony zatopiony :) dziękuję za miłe słowa:*

      Usuń
  5. Zdrowiej i nabieraj sił! I czytaj dokładnie tyle ile możesz :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)