piątek, 1 sierpnia 2014

ZNALEZIONE W DAWNEJ PRASIE odc.6

O mały włos, a zapomniałabym o dzisiejszym poście. Kolejny tydzień minął jak z bicza strzelił i ani się obejrzałam, a już kolejny piątek.

"ZNALEZIONE W DAWNEJ PRASIE"

ODCINEK 6


Tym razem zaprezentuję najciekawsze fragmenty "MAGAZYNU POLSKIEGO" z kwietnia 1963 roku.


Zatem... zanim usiądziecie przy kierownicy...


Poniżej można się sporo dowiedzieć o sobie:


Niezwykle ciekawe zasady dotyczące szeroko pojętej gościnności:


Dziecięce mądrości:


Garść anegdot:


Naukowo o długowieczności:


Artykuł tłumaczący pochodzenie nazw poszczególnych stanów w USA. Poniżej tylko fragment:


Z jakimi problemami borykał się czytelnik w latach '60...


Upodobania kulinarne:

 
I jeszcze słów kilka od Sławomira Mrożka:)


A nagrodą w tym miesiącu były:


Dziękuję za uwagę :)

2 komentarze:

  1. Czas strasznie szybko leci - a nam nie ubywa lat...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagrody :) Spodobały mi się upodobania kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)