niedziela, 29 czerwca 2014

Stosikowo #10

Nie minęło zbyt wiele czasu od ostatniej prezentacji stosu książkowego, ale przybyły do mnie kolejne nowości, więc się pochwalę:



Od góry:

1. Kupa kultury. Przewodnik inteligenta - Leszek Bugajski (zapowiada się niezwykle ciekawie!)
2. Niezniszczalni - Joan Carroll Cruz 
3. Jadalne rośliny dziko rosnące - Steffen Guido Fleischhauer, Jurgen Guthmann, Roland Spiegelberger
4. Nie tylko o łajdakach - Magdalena Kulus
5. I dobry bóg stworzył aktorkę - Agata Pruchniewska   
6. Rotmistrz Pilecki. Ochotnik do Auschwitz - Adam Cyra   
7. Mi6. Prawdziwi agenci 007 - Michael Smith (wspominałam Wam już o mojej miłości do agentów wywiadu?;-) ) 
8. Prowincja pełna szeptów - Katarzyna Enerlich (wypożyczyłam już poprzednie części z biblioteki, żeby nie zaczynać od końca)

 I coś dla dzieci. Żabka się zastanawia, od której zacząć :-) Chyba język angielski pójdzie na "pierwszy ogień":




Od lewej:

Funky Poems Treasury for kiddos with spunk - Katarzyna Georgiou (zdążyłam tylko zerknąć, ale już widzę, że nauka poprzez zabawę służy również dorosłym :P) 
Wirtualna przyjaźń i inne opowiadania - Mikołaj Świerad 

Jak to zwykle bywa - "miszung" totalny: trochę prozy, trochę historii, no i oczywiście książki dla dzieci,
a co! :D

Pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Miłego czytania:) a jeśli lubisz szpiegów i kontrwywiad to polecam Agenta Garbo:) znajdziesz tam coś niecoś o M15 i M16:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik. Najchętniej podebrałabym Ci z niego książkę o Pileckim i ,,Kupę kultury"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie składa, że do kontaktu z Pileckim niejako zachęcił mnie mój mąż (dowiedział się, że jakieś rondo w naszym mieście zostało nazwane imieniem rotmistrza Pileckiego i że warto byłoby dowiedzieć się czegoś więcej o tej postaci). A "Kupa kultury" tak go (czyli męża) wciągnęła, że nie ma obecnie szans, żebym mu ją podebrała...

      Usuń
  3. O dziwo jakoś do żadnej z tych książek mnie nie ciągnie, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej zainteresowały mnie te dla dzieci! Ale na recenzje czekam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy dolne pozycje są bardzo ciekawe. Pozdrawiam i czkam na wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej interesuje mnie "Kupa kultury" :) Przyjemnej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasjonującej lektury życzę:) A całą "Prowincję" muszę kiedyś zdecydowanie nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam w takim razie na recenzje. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widzę nic dla siebie, ale życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mojej półce również czeka "Prowincja" bardzo jestem ciekawa dalszych losów Ludmiły. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i dziękuję za recenzję mojej książki :) Mam nadzieje, że dostarczyła trochę zabawy językowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I dobry Bóg mam również w swoich domowych zasobach.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)