wtorek, 26 listopada 2013

Stos recenzencki #4


Oto mój najnowszy stos - książki przyszły dzisiaj :D

Od góry:

Alice Munro, Zbyt wiele szczęścia - w końcu muszę zapoznać się z twórczością tegorocznej noblistki :)
Michael H. Brown, Po drugiej stronie
Tomasz Ponikło,  Józef Tischner myślenie według miłości
Julia Child, Francuski szef kuchni (nie mogłam się jej doczekać :P)
Andrzej Z. Makowiecki, Warszawskie kawiarnie literackie
Marian Zacharski, Operacja Reichswehra (tu około 1200 stron lektury przede mną - to dopiero wyzwanie!)



Zabieram się za czytanie :)

7 komentarzy:

  1. Co za grube tomiska! :D
    Życzę wiele wolnego czasu na czytanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ta ostatnia książka to niezła cegła ;) i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tytułów, ale Munro czytałam inne , rewelacyjna opowiadania. Czekam na wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, jak Ci podejdzie Zacharski, czytałam jego inną książkę na ten temat i było kiepsko, ale może w tej, co posiadasz, jest to, czego mnie zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no trochę masz tego, a pani Munro też czeka u mnie już na półce, tylko mam inną jej pozycję :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Alice Munro. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)