poniedziałek, 12 maja 2014

KONKURS z okazji dwusetnego posta na blogu :-)

Witajcie Kochani!

Jakoś tak się złożyło, że do tej pory nie zorganizowałam żadnego konkursu. A że za chwilę pojawi się na moim blogu dwusetny post, postanowiłam to zmienić :-)

Do wygrania jest książka Elżbiety Jodko-Kuli "Zdrady i powroty" (moja recenzja TU) - książka była czytana tylko przeze mnie i jest ostempelkowana przez Sztukatera - poza tym pachnie nowością ;-)



Regulamin konkursu:

1. Konkurs organizuję ja - a_psik z bloga in-bed-with-books.blogspot.com.

2. Konkurs trwa od dzisiaj do 20 maja 2014 (do godz.23:59).

3. Wyniki konursu zostaną ogłoszone najpóźniej 22 maja na blogu in-bed-with-books.blogspot.com.

4. Nagrodą jest książka  Elżbiety Jodko-Kuli "Zdrady i powroty".



5. Nagroda zostanie wysłana na mój koszt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania adresu zwycięzcy. Po tym czasie, jeśli uczestnik nie poda adresu, wybiorę drugą najciekawszą wypowiedź.

6. W widocznym miejscu na blogu należy umieścić baner konkursowy i zostać obserwatorem mojego bloga. Będę również wdzięczna za poinformowanie innych o konkursie.

7. Zadanie konkursowe polega na tym, aby polecić mi dwie książki obyczajowe, które w Waszej opinii mogłyby mi przypaść do gustu i w kilku zdaniach napisać, dlaczego są warte uwagi. Najciekawsza - w mojej opinii - odpowiedź wygrywa. Pamiętajcie, liczy się również forma Waszej wypowiedzi!

8. Zgłaszać można się pod tym postem podając swój nick, mail oraz gdzie umieściliście baner, a także odpowiedź na zadanie konkursowe.

9. Konkurs dotyczy tylko uczestników z Polski.



Zapraszam do udziału! :D

1 komentarz:

  1. Gratuluję nadchodzącego dwusetnego posta! :) Za konkurs podziękuję, bo półki pękają w szwach, a ta książka to nie jest moje "must read" na najbliższy czas ;). Innym życzę jednak powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu, witaj w moim książkowym świecie. Ucieszę się, jeśli zechcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza. Każda opinia jest dla mnie ważna, również ta negatywna, ale proszę Cię przy tym o kulturę wypowiedzi.

Opisując książki, staram się działać w zgodzie z własnym sumieniem. Publikuję tu moje opinie, a zrozumiałym dla mnie jest, że każdy ma swój gust i to, co podoba się mnie, nie musi Tobie. Zatem zarówno sobie, jak i Tobie życzę wyrozumiałości ;)